2004. február 4-én indította útjára Mark Zuckerberg a világ második leglátogatottabb oldalát, a Facebook-ot. Ezt biztosan te is észrevetted az ismerőseid üzenőfalán megjelenő videós összeállításokból.
Mára világszerte 1,23 milliárdan használják a legnépszerűbb közösségi oldalt, ami a világ össznépességének a 16-17%-át jelenti. Fontosabb adat viszont, hogy Magyarországon az aktív internetezők 86%-a a Facebook-ot is használja. Ez azt jelenti a számodra, hogy (a kamuprofilokat nem számítva) akár négymillió embert is elérhetsz a Facebook-hirdetésen keresztül.
Hogy viszonyítani tudj: a négymilliós potenciális célközönség közel hússzorosa a Való Világ mostani nézettségének és a legnézettebb TV műsorok: a Barátok közt, vagy az Éjjel-nappal Budapest nézettségénél is nyolcszor nagyobb!
Ha ezekhez az adatokhoz azt is hozzáteszem, hogy jelenleg tömeges látogatókat legköltséghatékonyabban a Facebook-ról lehet a honlapodra irányítani, akkor szerintem nem sokáig kell győzködjelek: ideje komolyabban foglalkoznod a Facebook-hirdetésekkel!