Mit tehet érted a Google?

Egyre többen kínálnak arra szolgáltatást, hogy a Google segítségével lendítsék előréb vállalkozásod, azonban a legtöbb esetben még mindig azzal találkozom hogy valamiféle homály lengi körül ezeket a lehetőségeket. Ezért hangzik el például sokszor az alábbi mondat: “Egy rakat pénzt fizettem a Google-nek, de még mindig nincs elől az oldalam.”, vagy: “Átvert a Google!” Szóval lehet, hogy ideje kicsit rendet rakni a fejekben, legalább ismeretterjesztés szintjén. Olvass tovább!

5 dolog, amitől garantáltan béna lesz a hírleveled

Talán a hírlevél az online marketing második legidegesítőbb eszköze az “Ön a százezredeik látogatónk, ezért nyert egy iPad-et” bannerek után. Valahogy úgy vagyunk vele, mint a szórólapokkal, amikor alig várjuk az öt méterre lévő kukát, hogy kidobhassuk. Szerencsére ez a postafiókban némiképp gyorsabban megy.

Nézzük meg mi az az 5 dolog, amitől garantáltan a kukában fog landolni a Te hírleveled is! Olvass tovább!

A brandépítés csapdája

Időről-időre számos kkv tulajdonos beleesik abba a hibába, hogy saját nagyszerűségétől és cégétől elbűvölve branddé akarja tenni a cégét. Ilyenkor jön az, hogy erején felül költ marketingre, ráadásul úgy, hogy annak nem is lesz eredménye. Veszélyes játék ez annak függvényében, hogy ma Magyarországon egy brand felépítéséhez – ha nagyon jól csinálod – legalább egy év alatt 30.000.000.- Ft-ra van szükség, és ez is középtávon érezteti hatását. Olvass tovább!

Mit érdemes tudnod a 10 éves Facebook-ról?

2004. február 4-én indította útjára Mark Zuckerberg a világ második leglátogatottabb oldalát, a Facebook-ot. Ezt biztosan te is észrevetted az ismerőseid üzenőfalán megjelenő videós összeállításokból.

Mára világszerte 1,23 milliárdan használják a legnépszerűbb közösségi oldalt, ami a világ össznépességének a 16-17%-át jelenti. Fontosabb adat viszont, hogy Magyarországon az aktív internetezők 86%-a a Facebook-ot is használja. Ez azt jelenti a számodra, hogy (a kamuprofilokat nem számítva) akár négymillió embert is elérhetsz a Facebook-hirdetésen keresztül. Olvass tovább!

A jó hirdetés írásához a vevőben kell olvasnod

A jó hirdetéshez elengedhetetlen a termék alapos ismerete, hiszen ez az egyik alapfeltétele annak, hogy megtaláld a megfelelő vevőközönséged. Korábban elég volt csak egy patkót kilógatnod a műhelyed ajtajára és a vevőid már tudták, hogy jó helyen járnak, ha a falu kovácsát keresik. Aztán egy ideig, amikor a szomjas tömeg már többé-kevésbé tudott olvasni, bőven megtette, ha kiírtad, hogy kocsma, és máris tódultak az emberek. Olvass tovább!