Rendhagyó Adwords esettanulmány

Andrást 14 éve ismerem, így messziről fogom kezdeni a történetet, már csak azért is mert az esettanulmány alapjául szolgáló Adwords kampány csak a közelmúltban indult el. Nem volt egy egyszerű szülés. Az ügyféllel közös pont bennünk, hogy bár a szakmánkban eléggé ott vagyunk, vállalkozóként még gyerekcipőben járunk. Így ez az Adwords esettanulmány nem csak a kampányról, hanem az üzleti kapcsolat alakulásáról is szól. Olvass tovább!

Azért drága, mert keresni akarunk rajta!

Jónéhány évvel ezelőtt alkalmazott marketingesként épp a versenytársak árait nézegettem és elkeseredve ültem a gépem előtt a fejem csóválva. A céget, ahol dolgoztam Pothóczki Laci barátom irányította és az árazás is az ő feladata volt. Rettentően drágák vagyunk! – fakadtam ki.

Azért drága, mert keresni akarunk rajta! - árazásPothó felnézett az asztaláról, és leültetett magával szembe. Tudod, miért drága? – kérdezte, majd, amikor tanácstalanul néztem magam elé, válaszolt is magának: azért drága, mert keresni akarunk rajta. A meglepődés után az első gondolat, ami átszaladt rajtam, az, hogy ez hülye. Felnevettem, és volt néhány kifogásom, amit pillanatok alatt lesöpört. Olvass tovább!

3 nélkülözhetetlen hozzávaló minőségi tartalomhoz

Ez lehet, hogy fájni fog egy kicsit.

Sokszor látom, hogy seo-mágusok olyan szöveget írnak, hogy azok rögtön jól szerepelnek a keresőkben, de nem hoznak szinte semmilyen valós érdeklődést, ilyenkor azt kell mondanom, mégis szar a szövegük. Rosszul hangzik tudom.

A legrosszabb az, hogy az oldaltulajdonos meg van arról győződve, hogy minőségi tartalmat kapott, mert egyedi. De amikor tartalomnak nincs élete, nincs személyisége, sem haszna a felhasználó szemében és még csak nem is szórakoztató, akkor az nem minőségi tartalom. Olvass tovább!

Bréking: Snoop Dogg Marosbogáton

Snoop DoggSnoop Dogg barátunk imidzséhez hozzázartotik, hogy nem mindig orientált térben és időben. Így történhetett, hogy mostanában a kolumbiai Bogota helyett Marosbogátról csekkolt be Instagramján. Snoop épp az Estero Picnic fesztiválon tolta a füvet gengszterreppet, amikor megtörtént a dolog. Ami ez után történt, az egészen parádés. A szemfülesebb rajongók kiszúrták a zenész tévedését, és a sajtó munkatársai odáig mentek, hogy megkeresték Marosbogát polgármesterét, Barta Lászlót is az ügyben. Olvass tovább!

7 (marketing) tipp vállalkozóknak a márciusi ifjaktól

1848. március 15. meghatározó esemény volt a magyar történelemben. Egy olyan dátum, amikor az újító szándék felülkerekedett a megszokáson. Néhány fiatal nem volt hajlandó beletörődni abba, hogy a dolgokon nem lehet változatni, mert ez Magyarország. Ez a hozzáállás fontos tanulsággal szolgált nekem, mint vállalkozónak is. Én ezeket tanultam a márciusi ifjaktól:

Olvass tovább!

Online marketing túlélőcsomag

Sokszor van az úgy, hogy valami nagyon kell az online marketingben is, mint az építketésen sárga zöld szigszalag. Ilyenkor nem a legjobb, hanem a leggyorsabb megoldást keresed, amivel kezelni tudsz gyorsasan egy felmerülő helyzetet. Összeszedtem a kedvenceimet ezért, melyek sokféle kérdésre adnak gyors és kielégítő választ, elég jók, és ingyenesek és így összeűll belőlük egy ingyenes online marketing túlélőcsomag. Mind online elérhetőek, ezért szerintem mentsd el könyvjelzőbe ezt az oldalt, hogy mindig kéznél legyenek! Olvass tovább!

5 marketing tipp, amivel januárban is sikeres lehetsz

Most a Black Friday napján és a karácsonyi szezon kezdetén minden egészséges vállalkozás a csúcson pörög, és a negyedik negyedévben behozza bevételeinek jelentős részét, még elég távolinak tűnik a január. Az üres üzletek, kongó webshopok rémképe még elég távolinak tűnik, de hidd el, nem tart örökké a karácsony. Összerírtam ezért 5 módszert, melynek segítségével átmentheted lendületed a következő év elejére is. Olvass tovább!

A dal madárrá avat

Néha, amikor egy kicsit megállok átgondolni néhány dolgot, előbújik belőlem a bölcsész. Nem feltétlenül az a kocsmaasztalnál világot megváltó fajta – mint sokan hinnék, amikor leírtam a szót, hanem inkább az, aki szeret a dolgok mögé látni és összefüggéseket keres.

Nem vagyok kimondottan álmodozó, az évek során elég nagy rutinra tetem abban szert, hogy csuklóból összerakjak egy Facebook-, vagy Adwords kampányt, vagy éppen megfaragjak egy hírlevelet, azonban a technikai berögződéseken túl mindig ott van a folyamatosan változó és mégis állandó szöveg. Olvass tovább!